Rolig dag

Fick ett samtal i morse om att jag hade blommor som skulle levereras efter 3 om jag va hemma då? Japp svara jag!

Sen kom Jessica å barnen å vi myste med julmust och pepparkakor. Jessica å jag snacka gött om allt mellan himmel och jord! ----MYSSI---- <--- haha fult ord...

Sen när Jessica skulle dra sig då kom blommorna och de va från mina jobbarkompisar! :D (misstänkte de när de ringde i morse) jätte fin julblomma, amaryllis, som inte slagit ut än i kruka.
Tack tack tack! Skönt att ni inte glömt mig ;)

Sen kom min prinsessa hem och hade gjort ett fint julkort till mig! Blev jätte glad. Hon e så duktig. Lik mig! Haha...
Och en stor kram fick jag. Då gjorde vi middag. Tacopaj.

Senare skulle vi göra pepparkakshus så börja dega å hålla på och skar ut husets väggar och tak men klockan sprang iväg så hann inte sätta ihop de. Får bli i mon :)

Nu ikväll har jag för första gången smörjt in mitt sår med kräm. Säger bara; Fy fan... Ser jätte äckligt ut om jag ska vara ärlig... Och sen behöva "pilla" i de...
Skicka en bild till Hanna efter jag pratat med henne och hon fråga om hon fick smörja in de någon gång...
VA E DE FÖR FEL PÅ DIG? Haha! Hur kan man vara så sårintresserad?? Haha... Men bra e väll de att alla e olika. Kanske e yrkesskada?

Nu ska jag kolla på The Big Bang Theory!
Hörs i mon!


Kommentarer
Anonym säger:

Äckliga Hanna, det e inte myssi med sår;)

2012-12-11 | 21:14:41
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
maria säger:

Det är klart att vi inte glömmer bort dej! :)
Hoppas att du blir bättre snart!

2012-12-12 | 23:27:44
Bloggadress: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
jeanette säger:

Vill oxå se såret! Skickar du en bild?

2012-12-13 | 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback