Tisdag 4 dec

Ligger och kollat på MTV. E Rihannas nya låt och jävlar vilken fräck frissa hon har! Vill med ha! Men skulle aldrig våga klippa mig så... Långt hår, fast rakat på sidorna. Eller som hon har, på ena sidan bara. Snyggt! Som mohikan fast långhårig? Fattar ni?
Å nu kom One direction på tv. Tänker på Jennifer som älskar dom :)

Men guuuud... Jag älskar verkligen inte dom...! Har iof aldrig gillat pojkband direkt. Backstreet boys gillade jag. Men inget annat pojkband...

God morgon förresten! Idag fick jag ingen lång sovmorgon som igår. Eller fick å fick.. Va la ingen som hindra mig haha! Kunde bara inte somna om när Jimmie å Linnea åkt.

Vill bli frisk (om ni missat de?) så jag kan gå ut och åka pulka med Linnea. Vet ju aldrig hur länge snön stannar!

Funderar på att sätta på en film. Men dvdspelaren är för långt borta. Man blir lat av att inte göra nått. Faktiskt. Eller bekväm kanske man säger?
Ne men har ondare i knävecket idag så när jag reser mig eller hoppar runt känns de som såret öppnar sig. Svider som satan! Frächt va? :P

I morgon ska jag till Sahlgrenska igen :)

Ne nu ska jag knäcka mitt sår och sätta på en film efter jag kissat... Wohooo....


Kommentarer
jessica säger:

Glöm inte pojkbandet five;) hehehe

2012-12-04 | 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback