Alla stjärtans dag!

Så onödig dag ändå... Men visst, vill man fira så varför inte?

Snö har de kommit ännu mer nu med! Massa olyckor på vägarna har jag hört på radion med. Ush... Kommer snö så blir de genast kaos i trafiken. Konstigt!

Vaknade vid 3 i natt av att jag behövde gå på toa. Såg att de lös i linneas rum med så gick in för å släcka men då satt hon helt klarvaken i sängen å titta i en bok!!! Wtf!!!
-nej nej nej... De e natten! Sa jag
-NEEEEJ!!!
-jo vi ska sova mer...
Så la jag henne ner i sängen, på med täcke och gav henne snutten. Å hon somna på 2 röda! Skönt. Men varför e hon vaken mitt i natten?!?
Kanske ska sätta en timer på hennes taklampa så den släcks efter 1 Tim? Eller 30 min? Blir jobbigt på dagen bara... Jag längtar tills jag blir pensionär. Jag ska sova Hela tiden då... Eller iaf till minst 12 på dagarna!!!

Igår kollade jag på familjen annorlunda. De slutar 9 o jag kunde knappt hålla ögonen öppna och somnade till i 10 min å gick upp för å borsta tänderna å sen la jag mig... Sjukt trött man e på kvällarna!!! :(
Men så e de la när man går upp 5-5.30 på dagarna.
Ne jobb igen! Snart e de fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback