Äntligen måndag!!!

Haha... Ne jag känner väll inte riktigt så som rubriken... Helgen går alldeles för fort...
Innan kl ringde drömde jag att de var den 5mars (Linnea e ledig från DM o jag e ledig med den dagen) men jag drömde att jag va på jobbet ändå och att Åse ringde å sa att Linnea har löss. Sen helt plötsligt va jag på kåken på Kungälvs cruisingen å såg massa bilar mm... Sen va jag hos Åse igen för å hämta Linnea å då va hennes äldsta dotter hemma å jag satte mig å tjöta med henne om Linnea hur man får bort lössen... Helt skumt! Haha...
Så när jag vaknade i morse (2min innan kl ringde) så fick jag änna tänka till. Va e de för datum? Men så kom ja på tillslut att de e fortfarande februari! Haha... Men de e hemskt att vakna när man inte vet vad de e för dag. -Kommer kl ringa eller e jag ledig?

I morse när jag skulle väcka linnea så satt hon upp i sängen å titta i en bok med taklampan tänd. Hur länge har hon vart vaken tänkte jag men de va ju bara att göra välling för vi skulle ju ändå iväg!

Har ätit frukost här precis. Yoghurt å macka. Inte fel de! Hehe E vrål hungrig när jag ska äta frukost på jobbet! Går upp 5.30 å äter inte frukost för ens 8.00! En evighet! Haha

Alla hjärtans dag i mon med! Nån som ska fira de eller? Inte vi iaf. Eller inte vad jag vet. Å känner jag Jimmie rätt så kommer han inte överraska med nått heller. Men jag har ju inte köpt nått till han ändå så de spelar ingen roll :)
Men funderar på å köpa nått till Linnea... Haha.. Ne vi får se!

Nu ska jag jobba igen!
Höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback