Blir rädd för mig själv...

Hela morgonen på jobbet har inte internet funkat på min mobil. Fick panik! Va skriver folk på fb? Missa jag nått skoj nu? Vad ska jag göra på rasten?!!
Va för tidig i morse me å jag visste inte vad jag skulle göra under den tiden! Panik!

Så fort jag hade tid över va ja tvungen att kolla om internet funka! Planerade att ringa telenor å fråga varför de inte funkar på lunchen... Men så kom jag på att de e la inte hela världen?!?

Hur sjukt e de inte att man e så beroende? O känslan jag fick när jag märkte att de funka! Haha... Tragiskt! ;)
Ja e en tragisk människa! Haha...
Nät jag väl kollat fb så va de ju INGET som hänt. Max 3 statusuppdateringar som de typ stod "fettisdagen, semla" haha... Men ush...

Ska ni äta semla eller? Ser ut å bli gött väder idag iaf!
Jag vill ha våååår!
Nu blir de jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback