Fredag

Så då har man landat på jobbet å de e frukostdags...! Hoppas jobbdagen går fort så man kan komma hem å "fira" helg! Hehe...

Ska köpa regnställ till Linnea idag. Hennes läkte tydligen in i rumpen igår så de va bara å slänga! :(

Ska försöka tvätta idag med. Eller vadå försöka? Haha... Jag SKA tvätta idag... Hehe... Skulle gjort de igår men blev inte riktigt som jag tänkt mig igår så de sket sig...

Lite barn idag med på jobbet så ska göra en storstädning här tänkte jag! Försöker göra de varje fredag för då e de frächt när man kommer på måndag! :)
Kom på att jag måste städa hemma med... Nån frivillig som känner att dom vill göra jobbet så e de heeeelt ok!? Ingen? Nehe... Tänkte la de..
Inte ens Jimmie vill städa... Ska skaffa ett "städschema" igen.. Eller nått!

Så trött på skiten känner jag! Allt e bajs just nu... :(
Eller nä, inte allt. Men nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback