Jävla tisdag

Varför e tisdag alltid värst? Jag tycker faktiskt att de e värsta dagen i veckan...

Sitter å dricker te på min rast nu. Så gott så :) hehe...

Fick upp min hylla igår! Så jäkla bra blev de! Så nu ska jag bara bli av med all skit som står i hallen som inte ska vara där. Typ 2 kassar med kläder som Linnea inte kan ha längre, en julgransfot som skulle slängts INNAN jul (då jag packade upp alla julgrejer ställde jag den där för jag skulle slänga den... Hmm...) sen även den lilla byrån som stod ist för hyllan.

Ja de e lite skit i hörnet där! Haha..

Tror jag har frågat detta förut, men nån som har eller hört nån som tatuerat sig på västra gatan? E dom nöjda?

Nu blir de jobbeli jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback