Måndag 6feb

Idag fick jag en sån där känsla man hade när man gick i skolan när man vakna. -Ska jag försova mig idag eller sjukskriva mig?!?

Haha... Va så trött... ÄR så trött ännu förresten! Men jag klev upp och gjorde mig klar! Jag jobbar ju så korta dagar så de e ju inte jobbigt direkt. Plus att jag tänkte på kläderna jag köpte igår som jag skulle ha på mig! Hihi...

Köpte en Pippi-tröja igår så den tog jag på mig. Köpte en till Linnea med (så klart! ;) ) så när hon fick syn på att jag hade min på mig så ville hon ha på sig sin med! Men hade redan tatt på henne tröja så de får bli en annan dag! :)
Jimmie bara log och skaka på huvudet när jag visa dom! Hehe -tror han e lite avis... Mohahaha...!

Ska sätta upp hyllan idag med! Fick ju inte gjort de igår för maskinen e för slapp. Men Molle hade grejer på jobbet som jag fick låna! Kommer bli så jäkla bra när den kommer upp!!! Lägger säkert ut bild här eller fb :)

Tänkte på tacos, jag skulle LÄTT kunna leva på de!
I fredags käkade jag de på kvällen. Sen i Ullared på lördagkväll käkade vi tacos. Sen på söndag när jag kom hem tog jag resterna på tacosen från fredagen och käkade! Haha... I love tacos! :P

Men idag blir de ingen tacos. Vet inte vad vi ska äta idag. Frysen e full med grejer så jag behöver ju inte handla iaf! Har precis käkat frukost med så e mätt å då e de bara jobbigt att tänka på nästa matmål... <--fult ord! Haha

Ne nu blir de mer jobb! :)
Hörs!
Linnea med Pippi-tröja och nya haklappen från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback