Oj då!

Idag blev de inte riktigt som jag tänkt mig.. Hoppar mötet å får hämta Linnea. Hon skulle vart hos en annan dm på em för Åse ska på möte, men då hade de vart barn som kräkts hemma hos xtradagmamman å då ville jag inte att L skulle dit... Så då får jag missa mötet ist! Vet inte om jag tyckte de va bra eller inte... Haha (att slippa mötet alltså)
Jo men de va inte bra. Hade velat va me på de... :( jaja ta de nästa gång! :)

Så nu sitter jag å har ätit macka på lunchen å väntar på att barnen ska va klara så man kan börja med disken! Stress stress... Men kan ju inte göra nått innan dom e klara heller... !

Skickar ut hjärnvågor: "Ät snabbare! Nu e ni mättaaaaa!"
Eller nått.... Haha...

Å jag som skulle handla med... Får ta med Linnea sen då... Ska köpa:
-bacon
-svamp
-mozzarella (eller hur de stavas)
-jordgubbsyoghurt

Tror se va alles.... Gissa vad vi ska äta?! :D

Skriver svaret sen, kanske bild med när de e klart? Hihi...!
Ne nu ska jag gå ner till andra avd å ge dom massa hjärnvågor om att dom ska va klara!! Mohahahha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback