Onsdag känns som torsdag!

Fått för mig hela dagen att de e torsdag. Visst kl e inte Mycke men de e jäkligt jobbigt ändå! Hehe en jobbarkompis sa: Då har du ju redan gjort en dag. Du ligger en dag före! :D
Som om de va nått bra?! Haha... Blir ju bara fel i hövvet... :P

Gjorde ni igår då? Jimmie ville åka till kinan å äta men jag hade precis ätit middag så jag kände inte riktigt för de! Så vi åkte å köpte varsin semla (eller grejer iaf så gjorde vi dom hemma ) så jätte gott!!! Linnea gillade de med. Men dom va väldigt mättsamma. Va mätt i morse när man gick upp till och med... Men gött va de!

När Linnea lagt sig igår kollade vi på mästerkatten i stövlarna. Så söt! Va helt ok film :)

La mig på soffan igår kväll. Jimmie snarka som ett helt sågverk så jag kunde inte somna... Men då sover jag så dåligt. Jag sover la dåligt iof varje natt. Drömmer och vaknar, går på toa, Linnea vaknar, Jimmie knör, diesel kommer osv... Haha vad jag gnäller! Men sån e jag.... Haha!

Blir nog bättre i mon... Då har jag planer serrö!!! Hemlig hemligt ;)

På tal om drömmar! Natten till igår drömde jag att Jimmie var otrogen. Helt öppet mot mig. Så vakna jag sen å hade så ont i hjärtat. Å arg va jag på han med. Fick änna tänka till mig mig själv att de va bara en dröm!!! Haha.... Men så hemskt att man vaknar så!

Och oftast när man drömt en hemsk dröm, en riktig mardröm, så låter de oftast skit töntig när man ska berätta den sen. Låter inte alls hemsk... Konstigt va hjärnan kan spela med en ;)

Längtar tills i mon! Allt kommer bli så bra!

Jobbelijobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback