Onsdag! Skottdagen

Har lunch nu. Korv med mos bidde de idag! Mumma ! ;)

Vart hos tandläkaren med linnea idag med. Gjorde ett salivprov och hon va så duktig! Blyg när tandläkaren böjde sig fram mot henne och pratade med henne när hon satt i mitt knä men de gick snabbt över när hon kom ner på golvet och hon kunde börja käcka sig! Hoppa runt och "ramla" haha...
Sen fick hon tandkräm och en borste som hon blev jätte glad över! :)

Så nu e de bara å vänta om dom hör av sig. Förhoppningsvis inte, för då e de bra! Sen sa hon att vi har ca 1 år på oss att vänja av henne med nappen. FASA! Hur gör man de?! Haha...
-men vi försöker ge henne den så lite som möjligt, Bara när hon ska sova, Sa jag och verka duktig.
-de spelar ingen roll hur Mycke napp hon har, fick jag som svar då... Haha!
Men sluta innan hon är 3 bara...

Ålrajt...

Klockan 5 ville Linnea upp idag. Buhuuuu.... Why?!? Bara å gå upp och se glad ut... Blir sängen för både Linnea och mig klockan 19 ikväll.,, haha...

Men på söndag kan jag sova ut hoppas jag! Då sover Linnea borta. Hon ska sova hos nellie å Nathalie :) tack så jätte Mycke för detta!

Vi ska ju ha Halv 8 hos oss på lördag. E lite nervös... Men ska bli skoj med! Får
La se om de blir melo med? Men de får nog va på i bakgrunden iaf!
Eller vad säger ni som ska vara med?

Ne nu ska jag jobba igen! Slutar snart :D
Å de e tur de för batteriet börjar ta slut på telen...


Kommentarer
Nathalie och Nellie säger:

Tack för idag!!:)) Klart du ska ha sovmorgon på söndag!!:) Jag tar hand om små tjejerna. Kommer bli jätte kul!!:D

Korv med mos muuums!!:))

2012-02-29 | 22:15:30
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback