Onsdag!

I natt drömde jag att vi hade halv 8. Fast inte jag å Jimmie utan jag Kennie å Netten! Haha... Helt stört... Var vid nått hav å alla bada, va lite halvmörkt. Å vi sprang å fixa för å få klart middagen... Helt plötsligt va vi ute i Lycke och alla satt i vardagsrummet o vi var helt hemlighetsfulla osv... Helt knäppt! Haha!

Mejlade även blogg.se och fick svar:

Hej!

Skriver du från appen? Den senaste app-uppdateringen har gjort så att inlägg från appen inte går att kommentera, övriga inlägg på din blogg bör fungera. Teknikerna har tittat på det och har skickat uppdateringen till Apple som ska slutföra allt. Vi vet tyvärr inte exakt när detta kommer ske men inom snar framtid kommer den nya uppdateringen finnas tillgänglig. Vi beklagar om detta ställt till problem för dig.

Så där har vi svaret. Hoppas dom kommer på en lösning! Annars blir de ju inte roligt att skriva från appen....!

Igår kväll va vi ute i romelääända hos Hanna å sten och fixade menyerna till halv 8. (tror de va därför jag drömde om de) blev även en semla! Linnea käkade typ upp grädden å sen va de bra... Haha
Fettisdagen är en dag då de e "ok" att äta en semla. För annars får man inte de eller? Löjligt.... Men gott! Haha!

Skulle regna idag sa dom på nyheterna. Bra så snön försvinner antar jag! ;)
För jag vill ha våååår! För er som missat de..

Ne nu ska jag jobba igen! Toodens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback