Skriver från datorn

Ifall ni vill kommentera så ska de gå på detta inlägg... haha...

Ja då va de måndag i mon igen... =( Helgen har vart kanon, som alltid. Och för kort, som alltid! hehe.. Aldrig e man nöjd! ;)

Idag va vi ute i lycke hela dagen å lata oss... Linnea sov till 8.30 idag! Jätte skönt, men varför kan hon inte sova så hemma på helgerna?!?! Mamma hade vart uppe vid 5.30 å gett henne välling å sen hade hon somnat om...  jag vaknade vid 8 å kunde inte somna om så jag vaknade innan henne ändå! =P hehe...

Men sen vid lunch tid e jag ALLTID helt död!!! Så jäääkla trött, alltid! Så nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så ska vi se Så ska det låta sen blir de natti natti för mig...!

Så nu har jag nopprat ögonbrynen i 15 min typ... haha.... Vet inte vad jag ska skriva så fick lite annat å göra... hehe...

Ne nu e kl snart 8 så hörs i mon ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback