söndag kväll

Tycker ni om min nya design på bloggen då?! Najs va? =D

Har tänt en massa ljus här hemma och satt mig framför tvn med datorn i knät. Linnea sover och Jimmie e i vbg...

Har på top model sverige i bakgrunden så man blir lite distraherad när man skriver... jaja... Får la se hur detta inlägg blir! haha...
E så sjuuukt sugen på hallon?! Hallon av allt? haha... köpa de i mon tror ja...
Jag vägde mig i morse. Hade gått ner 2 kg så de gillar vi! bara 48 kvar.... haha... ne inte så mycke... Men mer ska ja ner. Ta tag i träningen nu med... Så man blir piggare med!
Men de har jag ju sagt förut så vi får la se hur detta går...
Har ju hållt mitt nyårslöfte än så länge iaf! Man bryter ju alltid nyårslöftet så jag tänkte att om mitt löfte e att INTE träna, så kommer jag ju bryta de å kanske träna jävel?!?! haha....Eller nått... =P

Va ju på Universeum idag! Jätte spännande med alla djur och stora fiskar och HAJAR! En såghaj simma rakt över oss när vi gick i "tunneln". Blandat skräck o förtjustning!!! haha..  de va ju stora glasrutor från golv till tak med fiskar på andra sidan. Kunde ju inte låta bli att tänka vad som skulle hända om en ruta skulle gå sönder... Ush... Fi fan... Men e säkert nått jätte bra glas osv.
Fick se när dom mata rockorna oxå! De va skoj! =) Men Linnea hade ju lite bråttom å kunde inte riktigt stå stilla å titta på en sak i taget utan de va full rulle HELA tiden! haha... Mantyckerman borde vänja sig men man gör nog aldrig de...

Läste en artikel i en mama-tidning där en mamma skrev att hon hade en aktiv unge och att folk kollar snett på henne för att hon inte kan hantera sin unge rätt, eller att hon uppfostra han dåligt(att han fick göra som han ville osv... ) Och sen när andra mammor som har lugna barn sitter å beklagar sig att deras barn e så aktiva fast dom satt som snälla änglar o pussla... Kände igen mig så mycke i den mamman. Linnea e aktiv och inte rädd för att visa vilket humör hon e på. Vill hon inte nått så skriker säger hon de. Får hon inte som hon vill kan de lätt hända att hon slänger sig på golvet och skriker. Men å andra sidan e hon glad så e hon glad med! =)
hehe... Alla barn e olika men ändå lika...

Nu kommer så ska det låta idag e galenskaparna me å tävlar!
Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback