stress?!

Gick på toa å tyckte näsan börja rinna lite fööör mycke och upptäckte att de va inte snor, de va blod. Jäkla skit... Stressad, antar jag... =/

Men nu nått kuligare! Va hemma hos Pernilla idag. Aldrig vart hemma hos henne så de va kul! Ända borta vid Älvängen bor hon...! haha.. Världens ende! kändes de som, men tog bara 20 min dit =P

Lille Edwin va inte blyg för mig heller -tillslut! han ville tilloch med komma till mig! ;) Linnea sprang och röjde å hade sig som vanligt... Hon har blivit väldigt busig nu de sista... Slåss, putts drar i håret mm... Så de visade hon gladligen idag med... =/

Imon e de torsdag. Å sen e de fredag...! Jimmie smiter till Vänerborg så jag å Linnea blir själva! Mys =)

Ne nu ska jag fortsätta se Sveriges mästerkock!

Kommentarer
Anonym säger:

Komentetar här:) min blogg e också cp me komentarerna. Tror det blir nått fel om man lägger in bilder å länkar.. Konstigt:(

Tror iaf att ni ska äta Tacos:)



Puss puss

2012-02-17 | 15:44:49
Bloggadress: http://lillbyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback