Torrrrrsdag

Hellu! Äntligen är torsdag här. :)

Folk e sjuka här hela tiden. Personal alltså... Bara jag å 2 till som klarat sig av alla som jobbar. (peppar peppar, ta i trä!) magsjuka för ett tagsedan å nu förkylningar. Därför trodde jag att de va snor igår när de va näsblod.

Precis käkat yoghurt. Som vanligt för mycke... Haha... Men så gött de e!

köpte redbull igår som jag har med mig idag ;) så de ska jag ta senare när klockan har blivit lite mer. Känns lite dumt att ta en nu, kl 8 ungefär... Haha...
Även om man e trött som satan!
Fast i natt har de vart en go natt! Jag har sovit gott å Linnea har sovit HELA natten! Jag har vart vaken ett par ggr. Upp på toa å sen lekte diesel med nån boll med en jävla bjällra i! Men ändå en helt ok natt!!!

Nu får jag jobba igen!
Jobbelijobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback