Tröööööööött

Å varför e man så trött hela tiden? Idag e de nog lite tack vare vädret med... Regn o mulet... Sket tråkigt!

Prata med Jimmie förut. Saknar han lite ändå :)

Hmm... Ligger här å har ångest för att helgen snart e slut?! Sjukt... Alltså jag e sjuk. Varför tänker jag så? Haha..
Linnea sover. Hon vakna strax innan 6 idag...

Har ni sett den nya reklamen för Nissan juke? Jag såg den nu å de låter verkligen som dom säger Nissan kuk! Haha!! Lyssna på de nästa gång! Hah!

Å nu e jag säker. De går bara att kommentera inläggen när jag skriver från datorn... Alltså inte telefonen! Jätte segt! Men men... Jag får iof inte så Mycke kommentarer annars heller! Haha...

Ikväll blir de melodifestivalen! Vet bara Ranelid som ska sjunga. E inte så insatt. Tycker bara om sällskapet som oftast blir när man ska titta! Hihi... Å kul å höra låtarna så klart med!
Men tycker de blir för mycket kändisar som sjunger. Skit samma orkar inte skriva om de nu.... Haha...

Seeeeee yaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback