go kwäll änna!

Hur skönt e de inte att de e fredag i mon då?!?! Hoppas bara att Linnea kan sova lite längre än till kl 6 på lördag och söndag! =)

Min bil e kass nu med... Bläää... Hoppas de inte blir en dyr historia!!
Pappa trodde, utan att ha kollat på den att de kan va styrleden som e paj, å då e de inte så bra att köra med bilen... Så i mon blir de cykel! (blir de säkert regn, eller frost eller nått annat...) sånt väder de va idag kan de va i mon! De va skönt idag! =)

När jag hämtat Linnea från dm och efter att vi käkat mellanmål så gick vi ut en sväng. Skulle till apoteket så fick bli en promenad dit. Sen tog vi vägen om en lekplats. När vi kom hem va man RÄTT trött... Även Linnea i 2 sek. Sen va hon pigg och hade alldeles för mycke energi! haha... Men hon somna gott nu efter vällingen iaf!

Jimmie kommer hem snart hoppas jag... Han skulle städa bilen efter jobbet och klockan e 19.30 snart... JAja... Han kommer la när han kommer!

Nu ska jag kolla på The big bang therory! älskar den serien! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback