ingen snö!

ingen snö än så länge! vet inte om jag e glad eller ledsen? haha... Jo jag e nog glad för de... =P

Jimmie har åkt till vbg redan. Linnea väckte oss kl 06.00..... Jag gick ut och la mig i soffan i natt för jimmie knödde som satan så jag kunde inte sova. Men klockan 6 vaknade jag och hörde henne i rummet... Så när jag öppna dörren hade hon tatt av sig blöjan och tagit på sig byxor... hehe...

Så nu har vi vart uppe ett tag... Så tråkigt och gå upp klockan 6 på en lördag!!! Dagen blir så välldans lång plus att man e ju huuur trött som helst på kvällen...

Klockan e bara nio och Linnea e uttråkad redan............. tur att nellie och nathalie kommer sen så dom kan leka av sig! =) Om dom känner igen varandra?! va ju ett bra tagsedan dom sågs...!

Ne nu ska jag leka med L!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback