Måndag morgon

Och jag är ovanligt positiv! Kul på jobbet och allt känns bra! Cyklade till jobbet idag med ju. Gick jätte bra, va svinkallt, så tycker mest synd om Linnea. Tur att DM bor så nära... :)

När jag väl va framme på jobbet va jag ju svinsvettig!! Haha man vaknar ju till ordentligt! Å de e ju bra.... Hehe Tog ca 10 min och cykla den "långa" vägen. Va typ mest uppåt oxå, men de e ju nära! Går fort å cykla! :)

Sitter å har frukostrast nu. Efterlängtad frukost! Men nu ska jag fortsätta äta å så... Hörs senare! :)


Kommentarer
Jeanette säger:

Kul att du e på gott humör!!! E lite avis på dig att du cyklade (själv tog jag bilen ångrade mig när jag kom till dagis)

2012-01-09 | 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback