Måndag!

Hej! Äntligen måndag! Eller vad säger ni? Haha... Ush... Varför e helgen så kort?! Jaja nu e man igång på jobbet iaf. (å sen att de är -10grader nästan på
Morran gör ju att man gärna vill gå å lägga sig igen!)

Helgen har vart kanon. Igår va de en seg dag. Va rätt pigg på morran. Linnea va ju i Lycke och Jimmie åkte med Molle å fixa bilen så jag tog bilen till maxi och fick storhandlat!
Precis när jag går in i affären så va de som ett slag i ansiktet! Blev så jäkla trött å hängig... Vet inte om de va för man va varm eller nått. Men fick handlat ändå. :) sen när jag kom hem kom mamma å
Pappa med Linnea. Lagom tajming för att bära upp varorna! Haha så tack för de! :)
Sen när dom fikat å åkt så la jag Linnea. Jag la mig på soffan jag med. Då kom Jimmie lagom hem med pizza! Har inte ätit de på.... Ja jag vet inte hur länge! Men va mätt på den hela kvällen sen! (vi somna gott på soffan efteråt med! ;) hehe)

När Linnea vakna 2 Tim senare så va vi tvungna att hitta på nått. Va helt döda! Så de blev en tripp till biltema. Jimmie ville kolla på ljud till sin bil. Han hittade inget, men jag hitta nått som jag ville ha! En hylla man har i duschen som man ställer schampo flaskor på! Med sugproppar!!! Har letat efter de ett tag å nu fick jag köpt den :)

Längtar till helgen med! ULLARED!!!! Here we come!!!!! Haha ska bli sköj!
Börja skriva inköpslista med? Går å tänker hela tiden; De ska jag köpa i Ullared. Men så glömmer man de lika fort! Haha

Ne back to work!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback