Men hallåååå! =D

sitter å kollar på "Chrelies Angels" på 3an. Gillar dom filmerna, men ibland känns dom lite fööör överdrivna... Lite för mycket girl-power ibland.. haha...

Va inne hos Linnea precis, såg att lampan lös i hennes rum så skulle släcka. Då hade hon tatt våtservetterna, hur hon nu fick tag i dom och dratt ut varenda en från förpackningen... Suck... Va bara å slänga.

Jimmie den röva gick å la sig klockan 6... Så tråkig. Hatar när han lägger sig så tidigt... =(

Idag gick allt smidigt på jobbet. Allt flöt på och va kanon! =) Annars varenda dag denna vecka har de vart nått nån dag. De e skit skoj på jobbet, men så jääävla jobbigt. Stressigt, svettigt och as kul! haha... börjar komma in i de mer å mer, men långt ifrån att kunna allt. Men vill kunna allt. Helst igår. Blir så arg på mig själv när de inte går som jag vill. När man gör små tabbar, som man igentligen vet att så ska man inte göra typ.. Känns inte som mitt kök ännu heller... Men de kommer la, hoppas jag!

Skulle sett på film ikväll med jimmie men han gick ju å la sig så de blev inget med de. Men charlies angels funkar den med...

Ne nu ska jag fortsätta se filmen!
Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback