nytt år, ny start

De va mottot på jobbet idag iaf! haha...

De första vi gjorde (Jag gick brevid en som jobbat där innan, ska göra de i 3 dagar. Hon slutade där i mars) var att börja städa i köket. Såg förjäääävligt ut! Sen visade de sig att en propp hade gått nånstans så en frys hade slutat fungera å hälften av dagiset va utan el. Så vi fick slänga allt i frysen och i kylarna fans näst intill inget. Luktade illa gjorde de me...

Så vi fick torka ut allt och slängt en möglig gurka o lite annat. De hade tydligen vart vikarier där sedan hon slutat ungefär så de va ingen som hade "tagit hand om" stället. Men nu e jag här! Och ska göra de bästa! hehe...

Köket va glänsande rent när vi va klara iaf!

Alla verkar trevliga som jag hälsa på och jag känner mig väldigt positiv till jobbet!
Lite nervöst med allt som man ska komma ihåga bara... När man ska beställa, och vad man ska beställa och de får inte gå fel. Ska ha hand om fakturor mm oxå... Så kul! Hoppas bara jag kommer överens med alla andra som jobbar där. De kan ju bli jobbigt annars!

Nu ska jag fortsätta se Filip & Fredriks årskrönika på 5an! =)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback