Onsdag!

Störande att texten hängde ihop i mitt förra inlägg då...! Datorn ändrade de själv kan jag ju säga då... Inte mitt fel! :P

Idag e de onsdag. Rätt sida av veckan! Hehe hade en dålig dag igår så orka inte skriva nått.
Cyklade ju igår till o från jobbet. Till gick jätte bra, hem gick mindre bra. Isbana hela vägen hem kan man ju säga! Fick gå 50% av vägen och cykla jag så va jag stel som en pinne! Haha... Så idag vägrade jag cykla för ifall man ramlar å de e ju inte så ljust på morran, man ser ju inte så bra... Men så klart ska de vara tö och inte en enda is fläck på vägen! Haha... Så då fick jag dåligt samvete ist när jag kom till jobbet... Jaja, till våren finns de inga undantag! ;)

L ville gå från dagmamman igår. (ist för cykel) och den biten som tar 10 min att gå hem, tog 40min... Haha De e tur man inte har bråttom! Hihi... Fans massa att titta på och plocka pinnar mm! Hehe...

Har frukostrast på jobbet nu. Ska snart börja med grönsakerna till lunch. Så bra mitt jobb! :)

Så skönt å sluta 13.30 med. Fast igår fick jag jobba över. Men så e de när man e ny! Hehe...

Ne nu får jag jobba! Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback