Piggare!

Idag känner jag mig lite piggare! Kl va 20.59 sista gången jag titta på den igår... Haha vadå trött...

Å Jimmie va inte hemma igår på kvällen heller (han va å kolla på en bil) så jag somna gott! Haha

Så jag och Linnea hade myskväll. Busade och lekte. De e nog den bästa medicinen , att leka med sitt barn. Iaf jag mår Mycke bättre efter de! Hihi...

Igår när jag slutade jobba åkte jag hem och hämtade linneas vagn och tog en promenad till DM. Kl e ju bara 2 när jag hämtar henne så man har ju lixom hela dagen på sig! Så då kan de va gott å ta en promenix! :)

Känner mig posetiv än så länge idag. Om man jämför med igår så e de som dag och natt... Haha... Tänk vad sömn kan göra? :)
Men nu ska jag jobba igen!
Todens!!!


Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Skönt att du är piggare idag!!:)

Om du slutar så tidigt nu för tiden så kanske ni vill leka med oss någon dag?:)

Vi saknar er massor!

Kram på er

2012-01-18 | 00:00:03
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback