Promenix!

Precis vart ute med Hanna i fontin och rastat oss. Riktigt skönt! Läskigt när de verkligen e kolsvart men vi gick ju så klart den vägen med lampor, men ändå! Haha... Kan ju hoppa fram nån från diket! Men de slapp vi denna gång! :P

Kom hem för 15 min kanske och både Linnea å Jimmie sover... Kul... Klockan va inte ens 21... Linnea förstår jag, men Jimmie den tråkmörten! Haha...

Så jag plocka ur diskmaskinen ist (ja, jag vill höra hur redig jag e) har diskat 3 maskiner redan idag så jag e för jävla bra! Haha hade en plåt över sen gårdagens middag så gick diska den för sig själv, så att så Mycke disk har vi igentligen inte! :) bara en för liten Diskmaskin.... :P

Sitter å bloggar med telefonen nu så e de massa stavfel så vet ni varför. Telefonen kan ju änna ändra själv ibland om de e nått ord som den inte tycker ska vara med...

Ne nu ska jag duscha och få min skönhetssömn! Haha...
Todens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback