Torsdag, dagen innan lön!

Den förra rubriken i förra inlägget skulle ju vara SKRATTAR, skattar.... Haha

Jaja... Frukosten är intagen! Skinkmacka och yoghurt! Mumma!
Idag kommer även massa varor som jag beställt! :S nervöst!!! Haha hur Mycke fel e de?! :P ne då, blir bog bra...!

Imorgon kommer lönen! Inte fel de! Behövligt. Börjar bli tomt hemma nu. Måste till maxi idag och köpa blöjor bland annat! (kommer inte ihåg vad de va mer, men de kommer la under dagen! Haha) jo! Toapapper va de ju! Sista rullen hemma nu e på g å ta slut... Minnet kom tillbaka fortare än vanligt! :P

Va ju årets fattigaste dag i måndags eller om det var tisdags? Folk har minst pengar då, på hela året. Men jag tyckte att jag hade mer än vanligt? Vet inte om de e för att jag kör mindre bil nu eller vad de kan vara. Men jag klagar inte! :D pengar behövs ju alltid! :)

Ska spara pengar nu så jag kan göra min tatuering som jag vill göra. Eller 2 e de ju. Men en i taget! :P

Ne nu ska jag jobba igen!
Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback