Enda sanna glädjen är skadeglädje!

Sitter ute i Lycke å latar oss just nu. Maggan och Leif e här med å fikar men jag känner mig inte så social så sitter i vardagsrummet och pillar med mobilen. Linnea ligger i sin vagn och sover. Tog ett varv runt golfvägen så fick man rört på dököttet! Hehe... -------------- igår var det riiiktigt regn väder ute! Men mamma å pappa drog upp tak över altanen så vi kunde sitta där hela tjocka familjen! Hehe... Lite läskigt när de blåste som bara den men vi överlevde! Haha... Blev inte jätte sent heller. Sist jag kolla på kl va den halv 2 å då va jag hemma och låg i sängen. ------------------------- Ikväll ska vi hem till Jessica och Molle. Äta tacos!!! Känns som de va hundra årsedan vi sågs, så detta ska bli skoj! Å tacos e la aldrig fel... Haha... ---------------- längtar tillbaka till campingen... Fast regnar de vill man ju inte ligga där, men hade de inte gjort de hade de vart skoj! :) ångest för att semestern snart e slut med... Ne ush... Inte tänka på de nu! En dag i taget! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback