Måndag -4 dagar kvar!!!

Till semestern!!!!
Å idag va vi ute i nettens stuga och slog upp tältet och man blev ju inte mindre sugen på att campa!!! Längtarrrr!!! Dessvärre får jag nog åka själv för jimmie va sur å grinig över nått så han tyckte allt va bajs, ungefär... =/
Pappa tyckte nog de va skoj för han gick igång med tejpen som vi skulle markera alla tältpinnar med haha... Jag stod breve och försökte hänga med! Tror jag fatta hur han gjorde! haha... Men de va kul! =)
 
Spännande å se hur de blir med Linnea när vi ska campa. Med sovandet mm... =)
 
Segt på jobbet idag kan man säga. E så trött hela tiden, men nu på kvällen blir jag pigg. Kan inte somna. Så ringer klockan 05.20 och man är helt döööööd!
Ja just de, i morse när klockan ringde fatta jag inte vad de va! Flög runt i sängen å leta efter telefonen och tänkte: "Jag har ju semester, eller nej de e lördag. Eller va de söndag idag?!?!
Jävlar ja... De e måndag....." haha.... Fy fan för å vakna så! Men jag vaknade iaf... haha! =P
 
Såg sean banan på Allsång på Liseberg nu, på tvn alltså! hehe... Han e rolig han...
 
Ne nu ska jag lägga mig!
 
Ha de så gott så skriver jag mer i mon! =) Då e de bara 3 dgr kvar! hihi...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback