men...................

vad trött jag blir. Skriver ett inlägg och ska bara skriva hej då, typ och då trycker jag nått konstigt på tangenterna så allt utom 3 rader försvinner på hela inlägget!!!! Blir så förbannad!!!!! loggar ut och hatar hela blogg.se och vill aldrig mer skriva här!!!!
 
Men så har jag så tråkigt så jag loggar in efter en stund och nu sitter jag här... haha...
 
Är hemma idag iaf... Feber å grejer så lämnade Linnea hos DM och sen hem i bingen igen. Somna på 2 röda och sov några timmar.Behövligt! Nu e jag lite piggare men fortfarande dålig...
 
Jäkla förkylning som inte vill ge sig.. Bara bli värre!
 
Jag vill ut och tälta... haha.... Hur mysigt som helst! =) Så glad att tältet va så fint. De låg ju änna nerpackat i "påsar" när vi köpte de så vi hade ju bara sett de på bild och vi fick tro på deras ord, att de va fint. Och de va de ju! =) Hoppas på gött väder i sommar så man slipper sitta inne i tältet i spöregn! haha...
 
Ne nu ska jag göra annat! Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback