Nöjd

Haft en helt go dag hemma hos lilla syster :) va inne i Kungälv en stund innan och gick till affären Dream House på Ytterbyvägen. STOR rea kan jag säga! Gå dit om ni gillar sånt lull lull! :) jag gillar sånt. Kunde köpa alldeles för Mycke... Hehe... Men köpte bara 2 saker... Super nöjd! Den med burkarna kostade igentligen 299 och jag jag gav 100 kr. Och den med ljusen kosta 499 från början och jag gav 50kr!!! Sånt gillar vi! ;) Fick även gått till Linder och maxi o köpt mer trosor till Linnea. Hon hade ju inte så många från början å nu när hon har dom varje dag får man ha de varje dag! Köpte hippters på lindex! Skit söta! Hehe... Går väldigt bra med att inte använda blöja iaf! :) säger till hela tiden! Till och med att hon gjorde nr 2 hos Hanna. Vädret har la inte vart de bästa idag men på em regna de inte iaf och vi fick grillat i romelanda! :) skrev jag ju i förra inlägget iof... Hoppas de e gott väder i mon med. Då ska jag grilla igen! Hos vem får vi se! Hahaha.... :P se om Jimmie kommer hem i mon med... Vi får la se! Ne nu ska jag kolla på Ernst på tv! Ha en go kväll alla!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_4fff1d41ddf2b3182d00110b.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_4fff1d4ae087c37dc4001136.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback