Slottskogen

Ligger död på soffan. Jo, jag e mer död än levande! Har ätit kinamat med Jimmie å Linnea och åt nog lite för mycket... Va så hungrig... Icke bra! Haha... Linnea sover nu iaf och jag å Jimmie ligger utslagna med varsin telefon på varsin soffa... Allsång på Liseberg e på i bakgrunden.... Nu i eftermiddag åkte vi in till slottskogen och kolla på djuren. Barnens zoo stängde la 5 min efter vi kom. Alla djuren skulle äta och sova för natten tror jag. Så de va lite tråkigt! Men fick sett lite djur och sen gick och titta på alla andra djur med. Bra väder va de med. Blåste lite för Mycke bara men de regna ju inte iaf! Haha... Ne nu ska jag dö en stund till.... Hörs i mon!


Kommentarer
Malin säger:

Åh tack :) Gift dig hehe .. Vill bara göra om den dagen. Kommer
Mera kort kan jag lova . Allt bra med dig & Lill tjejen ? Kram

2012-07-16 | 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback