Torsdag!

Å jag kan knappt bärga mig !! idag och i morgon kvar att jobba sen e de S E M E S T E R!!!
Kan knappt prata heller för den delen... Min röst e lite knackig! Men mår ju bra utöver de så ska la inte klaga ändå! =)
 
Igår var jag o hanna inne på ÖoB så jag fick köpt ett bord som vi ska ha med oss när vi tältar! Sen åkte jag jimmie och Linnea till fästningen och grilla med Jessica-familjen. Så gott väder igår! Å idag är de ännu bättre! De e ju sånt här väder det ska vara nästa vecka och 4a veckor frammåt! haha! Hade vart bra...
 
Inte mycke att göra på jobbet nu dom sista dagarna. Ska inte klaga, har ju haft dagar då man inte hinner med ens hälften av vad man ska göra. Men när de e så här skönt väder så känner man bara att de hade vart gott å va hemma ist så kanske man kunnat åka ner till havet osv... Men de tar vi nästa vecka!
 
Linnea va riktigt trött imorse... Har hon vart hela veckan iof, men hon somnar ju inte när hon "ska" på kvällen. Lägger henne 19, men då e hon ju uppe och leker tills kl är 20, ibland 21. Eller väldigt sällan till 21, men ni fattar...
Hon tycker nog med att de ska bli gott med semester, få sovmorgon mm... hehe...
 
Idag blir de handling efter jobbet. Lite mat å sånt. Blöjor behövs oxå. Tog dom sista å la i Linneas väska som hon har med sig till DM.
 
Ne, nu ska jag jobba mera!
Ha en bra dag älla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback