Hej igen! =)

Har hittat en tapet jag vill ha i köket som fondtapet! Skit fin! Vet dock inte om den finns kvar. googlade och den skulle finnas på colorama förra våren. Så kanske att den finns? Hoppas iaf!
Åker nog dit i mon och tittar kanske? ja så blir de nog! hehe...
 
Skulle vilja åka till Torp nån dag med. Nån villig som vill åka med? i helgen får de nog bli isf.-- Eller onsdag?
 
Fick upp hyllorna i köket, äntligen! Så nu har jag kockböckerna uppe, eller några iaf! Så nu fick jag lust att göra klart där! Tapsera å måla lite... KUL! =) Bara jimmie som tycker jag e knas som gillar sånt.. Men han gör ju inget så jag får ju görat!!

Nu säger jag go natt igen! hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback