Hej igen

Då var man mätt igen! :D
Å regnat har de med gjort! Kom en skur som höll i, i 5 min, max. Hoppas de va de enda med! Solen tittar fram nu så kanske va de enda?

Tänkte på balen. Inte kul om de regnar! Å inte för oss som ska titta heller! Haha... Fast regnar de för Mycke så e vi hemma så klart... Tänkte jag skulle handla med. Behövs mjölk idag. Fick pengar av min Sugar Dady (Jimmie) igår! Haha...

De e ju ändå 20 dagar kvar till lön. Blä vilken tråkig månad detta blev. Jaja vi klarar oss iaf! :)

Ååå ska greja med min bok hemma ikväll med! Tänk om den inte alls blir som jag tänkt?! Vad gör jag då? Haha... Inte Mycke man kan göra! Tråkiga pengar bara isf!!

Ne nu ska jag jobba!!! igen...

Todens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback