Hello!

Fattar inte mycket av den nya blogg.se, men vi får se om inlägget kommer in! haha...

Gick inte att blogga från mobilen så får ta datorn helt enkelt!

E ju ledig idag och vi har vart på Barnens Lekstad i Kungälv! Jessica och barnen följde med oxå! Roligt värre! =)
En som har samma dagmamma som Linnea va där med. Han blev jätte glad av att se henne så dom sprang och lekte och hade sig!

Sen blev de Mc Donalds innan vi åkte hem och Linnea somna...
Hon sover ännu. Ska la väcka henne vid kvart över 4, halv 5. Så snart alltså...

Sen blir de handling på city gross. Tänkte jag väntar tills jimmie kommer hem så kanske han kan skänka lite pengar till de! haha... Jag har verkligen inga pengar kvar... Fattig som bara den... Tur barnbidraget kommer nästa vecka! Midsommar nästa vecka med! Känns inte som de!

Men men.,.. nu ska jag kolla på tv innan Jag ska väcka L!

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback