Jävligt mätt

Hej! Nu e vi hemma från Vänersborg. Så jäkla gott med grillat. Stora köttbitar, majskolvar, korv. Rotsaker i ugn (champinjoner, morötter, sötpotatis, hela vitlöksklyftor, och lite annat som jag inte kommer på namnen på nu!)

Efter de blev de äpplekaka med
Vaniljsås! Jimmie käka 3 stora portioner mat å sen kaffe å kaka på de! Fattar inte vad han gör av allt! Fusk!
Perfekt väder med.... :)

Jennifer hängde med som jag skrev förut! Va kul att hon ville :)

Linnea fick lekt med Alexandra lite grann å badat i badkaret! Va en stor lekplats 2 hus bort som vi även invaderade! Haha... Kul å få vara barn lite! Hihi...

Planerat lite grann för semestern idag med! :D äntligen lite mer planerat!!! Slippa tänka: Va fan ska vi göra idag?! När semestern är kommen... Men mer ska planeras! Mycke dagsutflykter blir de tror jag... :D
Ååå längtar!!!!

Ingen som missat att jag vill ha semester eller?! Haha...

Snart färdig med min fotobok med!! Därför jag inte skrivit Mycke här för jag håller på med den. Så fort Linnea lagt sig på kvällarna så åker datorn fram! Så skoj e de att greja med den!
Göra en efter semestern med kanske, om semestern? Ja vi får se om
Kameran åker fram så de blir några kort!

Ne nu ska jag se vad Jimmie gör! Go natt på er! I mon ska vi till biltema! :D

(no duckface, här inte!!!) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback