måndag-9dagar kvar!

Till semestern alltså! =)
 
De e inget kul å blogga när man inte kan göra de från mobilen... Nu när jag sätter mig framför datorn så kommer jag inte på nått att skriva om... hmm...
 
Ska ju ha LR-party på torsdag iaf! Ska bli kul! =) Kommer inte så många som jag bjöd, men de kommer några iaf! hehe... undra bara vad man ska bjuda på... ?
 
Bakade bullar idag men dom blev inte bra... Brända nästan... Inte alls goa... Trökigt när de blir så!
 
Va på IKEA idag med! köpte ny madrass till Linnea. Får la se hur de blir med den. Den skulle ligga plant i 72 timmar innan man kunde använda den.. Å jag som ville lägga på den med en gång! Den madrassen hon har nu e så äcklig... Gillar inte den =/
 
Käkade även middag där. Jag ville haft sån där midsommarbuffe som dom servera där, men jimmie ville inte ha de å jag ville inte springa där själv och äta! hehe....
 
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Hoppas blogg.se fixar sin app snart!
 
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback