Nuddels nuddels!

E vad min lunch består av idag! Va så sugen på de igår så köpte de så jag kan ha på jobbet! Inte fel de!! :D

Kan ju säga att jag börjar få träningsvärk!! Haha... Imorse tänkte jag: Fan, känner inte nått... Jaja... Kommer la om 1-2 dagar...
Men ju mer tiden går idag, desto mer ont börjar jag få lite här å där! Gött! Haha... Ska försöka träna i mon med tänkte jag, fast ska ta de lite lugnare så min kropp inte skadas.... Se om Jimmie e hemma i tid i mon! Slipper jag åka så sent... Han å Molle åkte iväg å träna efter mig igår! Galningar! Va hemma 11 tror jag Jimmie sa... :)

Ska man hitta på idag? Regnar inte iaf! Behöver köpa deo iaf! Skulle gjort de igår men glömde de... Tog på mig jimmies i morse! Haha! Undra vad han tycker om de? Hihi...

Ska hem till Jessica å "trottsetstempel" som hon skrev! haha...
Smsade henne nu medans jag skrev här! :)

Hade jätte svårt för att somna igår... Vände å vred, kolla fb, vände å vred igen. Linnea har inte heller sovit så jätte bra i natt... Så man e ju lite mör känner man ju! När kl ringde i morse tänkte jag: Hade jag gått i skolan, hade jag tatt sovmorgon... Haha!!

Aja baja...!
Nu ska jag jobba!! Ha de gött!


Kommentarer
Rebecca säger:

gött med nudlar ;)

2012-06-12 | 11:58:38
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback