Nudlar❤

Idag står de konsert på schemat!!! Ska bli himla skoj! Hoppas de inte regnar bara.

Ska se Björn Rosenström på Liseberg!!! Taggad! Älskar hans nya skiva så hoppas han sjunger Mycke där ifrån! :)

Sitter å äter nudlar just nu. Cyklade idag faktiskt! Känns Mycke bättre i kroppen nu! Funderar faktiskt på att träna ikväll! Men de beror på hur sent de blir i ikväll... Ska ju ändå upp med Linnea i mon, även om vi e lediga! Hon kan Vakna lite när som den ongen! :)

Idag vaknade hon innan jag hann gå in till henne. Jag låg kvar i sängen så hörde jag henne... Tur att vi ändå skulle upp...
8 tycker jag e lagom annars att gå upp. 8, halv 9 nått sånt! :)

Oh! Maten va änna stark idag! Gött! bränner i munnen! :D

Sov som en klubbad säl i natt... Stensov fram till 05.10 (kl ringer 05.20) av att jag va så jäkla pissenödig! Men tvinga mig själv att ligga kvar i 10 min till! Haha!

Drömmer massa konstigt som vanligt. Å i natt var första gången jag drömde nått positivt om backa fisk! Drömde att jag satte dit dom för allt dom gjort mot mig å alla! Fy fan vilken känsla!! :D
Men som sagt, första gången sen jag sluta där. E bara 3,5 år sedan...

Härrom natten drömde jag att jag var kompis med Kissie, bloggerskan! Jag hängde med henne på nått party... Ush pinsamt å drömma om henne!!! Kan ju inte hjälpa vad man drömmer, men fy fan... Ska ALDRIG läsa hennes blogg innan jag somnar igen! Haha Vill inte ens skriva vad som hände i drömmen för de e så pinsamt... Haha..!

Jaja... Tur de va en dröm, som de brukar heta! :P

Ne nu ska jag fixa de sista på jobbet å sen cykla hem! Hoppas regnet är borta hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback