Suck... Måndag...

Hade verkligen ingen lust att gå upp å jobba idag... Men dagarna får fort på jobbet så man slutar ju ganska snart efter man börjat :) gött att jobba 75% ibland! Hehe...

Tråkiga bara e plånboken. Men man vill ju alltid ha mer pengar. Spelar ingen roll hur Mycke man har så e de ju alltid för lite!

På onsdag e de Sveriges nationaldag! De ska firas med dunder å brak!! Haha... Eller inte... Ska till diseröd om de inte spöregnar! :) va nått ståhej där! Hehe...

Ser ut som om de ska regna när som helst här. Hoppas inte! Så tråkigt å cykla när de regnar. Vill ha tillbaka dom där sommardagarna som va för några veckor sedan! Hoppas de kommer mera sånna...!

Va å träna igår! Va ett bra tagsen man va där! Men så gött de va! Idag har jag även lite träningsvärk. Undra när man kommer dit nästa gång?
Idag jobbar Jimmie ap-sent och i mon jobbar han sent å sen ska han träna. Nån måste ju va hemma med Linnea så på onsdag morgon kanske?? E ju ändå ledig då... :)

Eller ikväll? Om jag kan skaffa barnvakt en timma eller två? Jaja vi får se! De löser sig!
Ska greja hemma oxå med de jag inte hann i helgen. Bland annat greja köket... Flytta byrån å så. Skulle behöva rensa i garderoben i hallen med. Korgarna som vi har där inne rasar hela tiden... Hatar de. Tillslut så blir man så förbannad att man bara stänger å låter de vara å då blir de kaos när man slänger in nästa grejer mm... Nu går de inte ens stänga ena garderoben... Haha! Så störande!!! Plus att Linnea har en del skor hon inte använder som kanske ska slängas eller ges bort. Å jag har väll en del jag med... Hm... :P

Sen skulle de behövas dammsuga med... Detta va la vettig info?! Jaja... Jag fördriver rasten iaf. SKA inte börja jobba för ens rasten är sluuuut!!!

Ska testa göra fotobok med. Ist för att framkalla! Blev så sugen när min kusin prata om hennes. Plus att jag tittat på nätet en del å dom verkar bli fina! Kul för Linnea med å ha bilder på sig själv i en bok. tänk om datorn kraschar nån dag? Alla bilder e borta... Jag vet inte vad jag gjort då! :i
Ne de får nog bli till å fixa ikväll när
Linnea sover! Har en del foton. Inte klokt vad man fotar sitt barn/ sina barn. Haha...

Ne nu ska jag jobba! :)
Ha en bra dag!
I will be back!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback