suger...

De suger verkligen att man inte kan blogga från mobilen... Jag sitter aldrig vid datorn hemma, man tar ju alltid telefonen när man ska kolla en grej å så...
 
Men nu "måste" jag ju sätta mig med datorn en stund! haha...
 
Närmar sig midsommar med stormsteg och jag e taggad! Ska bli så skoj!!! Ska handla i mon så man har de gjort... Sen kom jag på att jag har IIIINGEN aning om vad jag ska ha på mig.. Har bara tänkt på vad Linnea ska ha på sig haha,.. Så får se om jag hittar nått gammelt å ta på eller nån billig skit på maxi! haha...
 
Känns som jag har en miljon saker att göra, men när jag ska göra det så glömmer jag allt... kommer inte på en enda sak som jag ska göra! Skit jobbigt... =( Skulle man kunna, så hade jag köpt ett bättre minne... Glömmer alltid saker, å jag hatar de... Verkligen hatar de!
 
Tror jag håller på å bli dålig med... Har ont  i örat så de änna sprider sig till huvudet så jag får huvudvärk... De e inte lite synd om mig...! haha...
 
Nån mer än jag som längtar till semestern så man dör?
Och är de nån mer som gått in i semester-mood? haha...
Jag har verkligen gått på semester i huvudet i bland. När man väl e på jobbet så e de ingen fara... dagarna går fort på jobbet, men på morgonen... fy fan... Jag snozzar väldigt sällan. Kan hända att jag gör de om jag lagt mig väldigt sent, men inte annars. Men nu de senaste veckan, lite mer tilloch med, så snozzar jag varje morgon... Blir stress på morgonen när man ska iväg med.
Och jag som trodde att Linnea kommit in i sin trotts för längesedan, trodde helt fel. I morse och igår morse har hon vart så j*vla trottsig så jag vet inte vad de e... Kan ju vara att jag e som en zombi på morran med, men fy fan vilken vilja den ongen har! Skulle inte ha skorna jag tog fram i morse... Ne, då ska hon ha sina crocs. Tillslut går jag med på de, för att få komma iväg nån gång, ne då vill hon inte ha dom längre! trotts, trött och huvudvärk e ingen bra kombo...
 
antar att detta bara e början av alla miljoner trotts-tillfällen... wohooo...
 
tur hon har goa stunder med! hehe,,, gungat jätte mycke idag. De bästa som finns, enligt Linnea. =)
Vi gick till lekplatsen efter att jag hämtat Linnea hos DM å gunga. Mår så bra när hon får sånna härliga skratt. Den bästa medecinen för mig, helt klart! hehe...
 
Handla i mon ja... Vi ska köpa potatis, kött, korv, korvbröd, fetaost, rödlök o lite annat... Sillen står inte vi för, vi ska äta de om ni trodde ngt annat... haha... Men inte vi som skulle köpa de som sagt! hehe...
 
Undra om de e mycke folk på maxi i mon... Säkert knökat.. Barnbidrag i mon ju.
 
Fick för mig att de va onsdag idag på jobbet. Tänkte gött!!!! Bara imorgon kvar sen e jag ledig! (tills måndag alltså) Men så kom jag på att de e ju bara tisdag...
Men i mon e de onsdag,,, å sen e de torsdag. Då blir de midsommarlunch för barnen på jobbet =)
Å sen e de fredag å då blir de dans runt midsommarstången! =)! haha... vet förra året stod jag och titta på när alla dansa... Linnea sov i vagnen... haha... Jag var ju tvungen å passa vagnen... =P
 
Ne nu ska jag lägga mig för de va välldans vad huvudvärken tar över nu...
Blev en kort novell idag med! gött å skiva av sig... Bilder e de dåligt med, men de kommer när de går att blogga från iPhonen igen!
 
Go natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback