Josefina Dagen!

Beställde jackan igår. Wiiii....! Nervöst hur det kommer bli.. Haha.. Hoppas den passar bara! Då ska jag slänga min andra jacka... In i garderoben alltså! Hehe... Undra hur lång tid de tar tills den kommer? 3-4 dagar eller? Brukar la vara så...

Måndag idag ja! Blåser som satan! Men solen har tittat fram iaf! Hörde vädret igår och då ska de bli mellan 10-15 grader på onsdag, torsdag o fredag! Hihi! Nästan sommar! Så nu längtar jag till onsdag! Fast då e de apt-möte på em så då blir de inte att vara ute Mycke ändå... Men men! Alla andra kan la va de? Hehe...

Påsk snart med! Ska man "påskpynta" nu eller när gör man de? Inte för att jag har massa påskpynt hemma men lite fjädrar mm hade vart kul... :P

Ska bara få upp köksbordet från källaren och få ner det andra... Positiva med att inte ha nått bord i köket är att köket blir så stort! Hehe negativa e ju att vardagsrummet blir så trångt. Å jobbigt att städa där med.

Ne nu ska jag börja jobba igen!
Hejsvejs!


Kommentarer
jeanette säger:

Man kan börja pynta nu. Skulle gjort de i söndags ute i stugan men jag hann inte.

2012-03-19 | 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback