Lördag

Ja nu e lördagen här! :D vill börja plocka ordning skiten här hemma men Jimmie ligger i soffan å slappar. De e ju inte bråttom igentligen. Klockan e ju bara 8. Men ändå! Haha... Tänkte vi skulle hinna gå ut en sväng innan Linnea ska sova med. Jätte fint ute ju. Kallt, men fint :)
Sen ska Linnea hem till Nathalie o nellie för att sova där! Jätte snällt att hon fick de. Slipper man tänka på henne mitt upp i all matlagning! :) tur man har vänner!

Igår efter jag handlat allt blev jag Mycke mindre stressad! Inte för att jag vart så stressad, utan bara lite. Ska laga 3 rätter som jag aldrig gjort innan. Hoppas de blir gött! Men igår när jag kom hem la sig lugnet....!

Såg på tv igår med. Year one. Med Jack black (som jag älskar ;) ) satt å skratta högt! Min humor rakt igenom!
Han som är med i Juno, han har vart med i massa andra med men kommer bara på titeln på denna och så kommer jag inte ihåg vad han heter, men han va med i filmen med och var oxå skit bra!!!
Får se den igen nån dag! :D
Rekommenderar den!

Linnea vakna 05.40 idag.... Sovmorgon... ;) gav henne välling så åt hon i sin säng. Så jag gick å la mig igen. 06.40 hörde jag henne igen :) å då fick jag gå upp!

Ne nu får jag ta Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback