Oj oj oj oj..

Nu e de äntligen fredag! Mycke å göra idag känner jag. E änna stressad. Men igentligen behöver jag inte va de. Men e de ändå. Haha...

Ska handla idag. Igen. Fast inför lördag. Å då följer Hanna med å e sällskap! :) fast hon skulle väll handla med tror ja. Linnea följer med pappa till hans moster å hälsar på.

Sen ska jag se om jag kan få tummen ur röva å beställa tid för tatuering! Hoppas! Kommer bli så najs!

Så skönt med fredag! Sån skillnad att vakna en måndag morgon jämfört med en fredag morgon! Haha... Synd att helgen e så kort bara!

E ju babybarn mässa i helgen med! Funderar på att gå! Tror inte Jimmie e så Mycke på hehe så får se om jag åker. Blir söndag isf! Jaja... Vi får se!
Fick hem ett häfte med program för mässan mm. Jo men får nog gå dit.... Blev mer sugen nu när jag skriver om de! Haha!

Ne nu blire mer jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback