Tidig

Ska snart på utbildning och jag e tidig. Haha men hellre de än sen...

Linnea e hos mormor eftersom dm e stängd idag. Så mamma va hemma å bytte bil med mig så jag sitter i hennes bil nu å väntar på klockan som ska bli nio.

Glömde ju skriva att vi va på bamsegympa igår på babymässan. :D nellies idol! Hehe... Vi gick fram å fick klappat han å Linnea sprang typ fram å titta å va inte direkt rädd... Va bara lite läskigt när han titta på henne haha...
Får nog ta å börja nån gympa med Linnea. Hade vart så skoj :)

Linnea hade feber igår kväll med men den va borta i morse. Bara hostan kvar. Får se hur hon e ikväll. Hon har hostat en del i natt och vaknat av de å gnällt. Men jag somnade ca halv 9 igår så Jimmie tog hand om henne tills han somna. Kände mig väldigt utvilad i morse när jag gick upp. Ställde kl på 7 men vaknade själv tjugo i å då gick jag upp... :)

Ne nu ska jag dra mer innåt!! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback