Torsdag

Ne denna veckan går inte fort bara för man jobba 1 dag mindre... Men i mon e de fredag! Skööönt...

Sånt jäkla snöoväder se blev idag då!! Eller i natt. Trodde de skulle bli sån där jobbig snö som bara la sig lite lätt på marken som nästan går att blåsa bort... Men icke! Ist blev de d skitjobbig snö, blötsnö, som lär stanna länge... :( jag vill inte klaga men jag trodde ju att våren va på väg!!! Men som nån skrev på fb: Hellre snö i mars än i april! :)

Internationella kvinnodagen idag med! Va de nu innebär... Inget speciellt man gör va? Kanske bara vara lite extra stolt att man är kvinna?? :)

Måste beställa tid för tatuering snart med... Kommer ju aldrig dit. Kanske idag? Får se om jag får med mig nån. Kan ju inte gå dit själv med Linnea.

Blödde näsblod idag med... :( Hatar de! Men va inte så mycke idag så de va skönt... :) (se allt posetivt änna) haha...

De borde man införa. En dag då man måste vara positiv! Jag tänkte införa en dag hemma då man inte får säga att man är trött. För kvällarna hemma hos oss låter typ så här:
Fan va trött jag e.
-Jag oxå.
-skulle kunna somna nu.
-jag med.
Osv.. Sen blir de nästan en jobbig tävling om vem som är tröttast.
-kan du ta disken idag då?
-ne jag orkar inte jag är så trött...
Men kan du borsta tänderna på linnea då? Kan du vika tvätten då?
-Ne jag e så trött...

Så om man skulle ha en eftermiddag då man inte får säga hur trött man e så hade de blivit så mycket roligare! E nästan helt säker på de med! Plus att jag tror man blir tröttare av att säga hur trött man e...

Detta va la intressant? Haha...
Jaja nu blire jobb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback