2dagar kvar!!!

Till lön alltså... Längtar röven av mig! Vill ha pengar!!! Men snart så...! :)

Igår va Linnea hos pappa en stund så jag kunde gå till VC i lugn och ro. Sen åkte vi hem och jag börja med middagen å sen va jag helt död! Men ville ju se desperata så va vaken till halv 11 ändå... Haha... Jävla förkylning man har då. Eller vad man ska kalla den. Nått e de iaf!

I natt va de svettigt hemma. Hade balkongdörren öppen så mycket de gick dumma e bara att de blir så ljust då... Men svalt blev iaf!

Vakna 10 min innan kl ringde idag. Alltså 05.10. Tänkte att jag ligger kvar en stund till... Så hör jag Linnea börja ropa så går in till henne å då har hon tappat nappen. Tur för henne att vi ändå skulle upp då.. Haha...

Hon pratar bara mer å mer den ongen! :D jätte kul!!
Gick från DM härrom dagen å då mötte vi en kille, kanske 15-16 år? I bara shorts. Linnea sätter sig upp i vagnen å pekar; TUTTE!
Pinsamt, men ändå roligt. Jag kunde inte sluta skratta heller! Haha...

Gick till jobbet idag med. Varmt å skönt redan halv 7 på morgonen! :)

Ne nu jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback