Bajs

Har ingen lust att skriva... Haha... Eller jo de har jag, men vet inte bara VAD jag ska skriva om bara... Har nog aldrig hänt innan...! Haha...

E trött som ett as o vill bara gå å lägga mig. Hoppas jag kan somna ikväll. Lyckas alltid bli pigg när man ska sova. Hatar de. Har blivit så nu de senaste på bara några veckor.

Igår va jag hemma med Linnea. Trodde hon fått ögoninflamation, men de va falskt alarm märkte jag några tim senare! :) tur de!

Kommer efter så Mycke på jobbet när man e borta en dag bara! Iof så e de mycke "papper" på jobbet nu som ska fixas innan semestern å några innan midsommar osv! Så brukar inte va mycket sånt. Plus att jag e ju ny på detta så då blir de ju extra segt när jag inte e helt 100 på de! Men de e kul! Lär ju mig nått nytt! :D

Ne nu orkar jag inte skriva mer... Siiiii jo!


Kommentarer
mamma säger:

Jisses vad fint ska smaka gott med fika där och nåt som Jimmy har lagat till. Ha ha

2012-05-29 | 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback