Fredag

I morse när kl ringde så kände jag att de hade inte vart fel att få sova lite mer! Men de va bara att gå upp!

Skön dag på jobbet idag ändå! Lite barn, go personal! :) helt ok att de e fredag! Haha...

Igår fick Jimmie en ide att vi skulle ut i skogen å grilla! Så vi åkte på förmiddagen med engångsgrill och korv å gotta oss! Riktigt mysigt! Hade med oss bullar å fika på med som Linnea va mer intresserad av än korven... Haha...

Men de får vi göra om tycker jag!

Sen på eftermiddagen kom Jessica med familj på tacos! Aldrig fel med de! :D Linnea fick gosa med sin favvo Molle... Haha! Å bråka med Theo.... :( Allt är just nu MIN! Hatar de. Tar grejer å säger MIN! (eller mim säger hon hehe)
Hon blir vansinnig när man säger nej, de e inte din, oxå... Hoppas de e en fas bara! Som allt annat när de e nått jobbigt. "De e bara en fas" :P

Imon e de cruising i Kungälv! Spännande! Har hört att de ska va soligt oxå, men ska nog inte ha för höga förhoppningar. Kan ju ändras från sek till sek om man kollar på nätet om vädret! Men de hade vart kul! :)

Ska till systemet efter jobbet å knö med alla andra, antagligen! Eller kanske inte förresten... Flesta e ju lediga idag så då kanske dom redan vart där eller går dit tidigare på dagen!? Jaja jag ska dit iaf! Hehe...

Ska man äta till middag idag då? Tips?

Käkade yoghurt till frukost idag. Fy fan va gött de e! Men hemma e de inte lika gott... Vet inte varför, men de smakar inte samma!

Hoppas på att de inte ska regna när jag cyklar hem idag... Blåste en del i morse, nästan så cykeln stod still vissa ggr! Men hellre de än regn! :)

Måste skärpa mig med träningen nu med.. Måste röra på mig mer! Börja tappa motivationen lite grann tyvärr... Vissa dagar känner man bara att man skiter i allt, å andra vill man inget hellre än å träna å bara känner sig bra! Haha... Har iaf hittills gått ner 4kg å stannat där! Men de e ju inte mycket. Har ju en del att ta på, om man säger så! Skärpning Fina!!! Fokusera!!!!!!

Ne nu blir de jobb! :) trevlig helg alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback